6 Kasım 2013 Çarşamba

mavi hap(kırmızı olmayanı) - Cadı - Kaplancık

Anlamı yok olanın,
Dansı boş hayatla olanından,
Sözü boş her kimseyse,
Krallığını kendin bitirdin.
Olgunluk istence, entellektüelitede beklence oluşumunda..

Hadi bunlardan kurtuldum.
Diyelim ki...
Özgürüm be abi
Ama,
Özlüyorum be abi...
Yine şarkıya dönüyorum
Görmediğimi ararken, görgü tanığımı hatır'a sunuyorum,
Kahretsin ki onuda özlüyorum.
Sonra başım sıkışıyor bi nevi
Sana danışıcam moruk
Omzunda kaç kişi var?
Yormak bana göre değil o zaman seni...
Hem üzülürüm lan sonra.

Hakikati aramak bu.
En hakikisinden insanlara verip parçalarını
Onları hak ettirme çabası dünyaya.
Özlemek ve üzülmek bu...
İçilen her rakının dili eskisi gibi değil artık.
Özlenmişle içilen rakı sek iken su konuşuyor...
Hepimiz yekiz,
Farklı diyârlardayız.
Adaletini dünya...

06.kasım.2013

Hiç yorum yok: