28 Kasım 2015 Cumartesi

3 yabancı h

varoluşsal bir homeros akmakta şimdi kulaklarıma
kendimi açıklayabileceğim tavşan maskelerine devlet el koysa
ben her gece depresyonlanırım
ah demeyi özlemleyemiyorum
ki ben bi okadar suskun olmak istemiyorum

rüyalarıma dokun bak
bak dokun rüyalarım daha dokunulası
içime açılıyorum
sarılmayı her gün arıyorum meşgul
hipokratla anlaşamıyoruz
herkes çok herşey
herşey olmamışçasına kararsız
o yüzden hipokratı hep tavlada yenerim

kahve istemiyorum
sâfi suretlere bulanırım
şayet midem bulanmasın.
herkes tarafından heteredoks görünürmekten birilerini unutuyorum
güven eksik bunu da bilerek yapmıyor haytalar
olmayan gibi görükmek olmayanı göstermek,
sihirbazlardan haz edemem, benden de etmeyin
artık sihirbozmam.

28.kasım.2015

1 yorum:

Senbilirsin dedi ki...

Sen acılarının karşısında değişime yenilmiş bi zavallısın.hangi safi suret yanına yakışır ki senin..senin yanına anca kendin gibi karaktersiz orospular olur