11 Aralık 2015 Cuma

Satan

Mekanik maskelemelerle olumlanıyor mu bilmem.
Seslerin derisi yüzülüyor,
acısının kokusu baykuşlarla.
Sınırlar balyozlarla sevişti mi bir kere,
Kaçmak ne önem teşkil eder, durdurulabilir mi bu akan.
Şeytanlar bal seviyor, ki hep güzel kızlar üzülüyor.
Dallamalar üzüyor,
Annem hep üzülüyor,
Ama dallamaları sallamıyor.
Annem de bal seviyor.
Dumanlar kalkış ve iniş izni istemliyorlar,
İzin vermiyorum asılı kalıyorlar.
Bazen oluyor da bir kıza selam vermek istemine düşüyorum,
Almıyor, düşemiyorum.
Havada kalıyorum.

Oturmak veya yatmak gibi bişey ararsam,
O'nu arıyorum.
Daha hiç garipleşmemiş olan aramız,
Ya da yer yüzünün tanıdık şeytanlarıydı sanırım,
Olurda lazım olursa diye.

Elimi koyuyorum da bazen dayanmak için hayatın sandalyesine, bir şeytan uyumlamasıyla rahatlığını "merhaba" demeyi borç bile bilmeyip, tırnaklarıyla açıyor elimin üstündeki damarlarımı.

Oyunlar oynatıyor zihnimle, ama güllerde çürüyecek.
Ve eğer elime düşerse asit yağmurların,
Bilirsin ben kirletmedim havayı.

12.aralık.2015 4:52

Hiç yorum yok: