6 Ekim 2013 Pazar

cevap(9haziransaatonlubirli)


Yalnızlığıma gül.
Ama baş böğrüne yalnızım çünkü senin kadar.

Anahtar deliğinden görebildiklerindir esas ilham kaynağı

Niye severim
Niye yardım ederim
Karşılık beklemeden
Anlayan az...
Ben anlamadım.

Sen imza atmamşısın
Değersiz?(sence?)
Bak her satırına cevabım var

Petrolün yeşili de, mavisi de
Özlediğim ama hiç görmediğim insana kar edermi bilmem

Evet yalnızlığımla sevişmek belki bu
Her nekadar başkalarını mutluluğu olmakta olsa benim ki
Fikrin paylaş, sun, söyle...
Duyulmayan mana, madde ile sevişemez ki?

Saat kaç,
Sen hala seviyorsun

Bu kadar şiir zırvalığını yazmamın
Var mı amacı başka (çaya beklerim)

Ben manyakül-azam iken
Satırlar kıt'a olmuş çok ta tın
Anlam çıkarabilirken hayattan
Anlamamak elde mi? 

(yakınız yakın yıldızlısından, hatta yıldızlardan daha yakın)

20.haziran.2013..00.43

Not: hatta öyle yakınmışız ki, sen! ikarus! direkman yandın

Hiç yorum yok: